برادرم محمدسبحانبرادرم محمدسبحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
خواهرم حنانهخواهرم حنانه، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

برای حنانه و محمدسبحان

یلدای 92

1393/2/8 20:14
نویسنده : آبجی خانوم
621 بازدید
اشتراک گذاری

محبوب من! شیرین تر از جانم! عزیز دل! حنانه و محمدسبحان...

خواهری بی حد و اندازه دوستتان دارد...قلب

برید ادامه ی مطلب و عکسهای یلدای 92 ام رو ببینید. باید آبجی رو ببخشید آنقدر مهمان داشتیم اون روز که قبل از اومدن مهمونها از سفره عکس انداختم و دوربین رو گذاشتم داخل کمد. بعد از رفتن مهمان ها هم واقعا خسته شده بودم و نای حرکتم نداشتم. برای همین از شب یلدا در خانه ی ما عکس ندارید متاسفانه. اما مهمانی خوبی بود. همه شما رو (سبحان) بازی میدادن و بهت شوخی میکردن تو هم همش دلبری میکردی مخصوصا واسه بابا رسول و حاج بابا. حنانه شمام با هم سنای خودت کلی بازی کردی... همه بودن همه! شب خوبی بود...لبخندیادش بخیر...

تزئینات سفره رو کلا خودم انجام دادم ولی چیزمیزای خوشمزه رو اکثرا مامان پخته و یا برام درستشون کرده که واقعا دستش درد نکنه. الهی فداش شم از یه ماه قبلتر شروع کرده بود برنامه ریزیشونیشخند من خودمم پاناکوتا رو درست کرده بودم + تزئینات کیک هم به عهده ی خودم بود! و البته اولین تجربم بود! ایشالا تا شما ها بزرگ شید و بخواید عروس و دوماد شید تزئینات میوه و سفره رو به طور حرفه ای یاد میگیرم و برای شما ها انجامش میدم! ان شاء الله...

+کدو رو گلفروشی تزئین کرده بود...

++دست سارا جون (آسپزی های مامانم) درد نکنه بی نهایت ممنون که آرشیو یلدا رو گذاشته بود و من کلی استفاده کردم و همچنین برای من چند تا عکس فرستاد که از اونها الهام گرفتم. واقعا دستشون درد نکنه!

امید که سال دیگه هم یلدای زیبایی رو داشته باشیم! راستی چون عکسها زیبا بودن تو پست خاطرات آذر ماه نذاشتمشونچشمکخواستم یه پست ویژه بذارم که گذاشتم. امیدوارم لذت ببرید از تماشای عکسها...

خدا همیشه یار و یاورتون باشه...

 

 

پسندها (5)

نظرات (17)

مامان دردونه
14 اردیبهشت 93 16:14
وای عزیزم خیلی کیف کردم...عالی بود....
بابا و مامان
16 اردیبهشت 93 8:31
خدای من خیلی زیبا بود منم از عکسهای شما کلی یاد گرفتم دوست داشتین تبادل لینک عزیزم
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 19:06
وبلاگ قشنگی داری خداواسه هم حفظتون کنه
سحر
18 اردیبهشت 93 18:00
عالی بود
پریسا
20 اردیبهشت 93 20:20
سلام کجایی سمیه جون نیستی انشااالله که خیره
آبجی خانوم
پاسخ
سلام عزیزم! ممنون که بیادمی... مشغول امتحانات میانترم هستم و بعد از اونها هم امتحانات ترم شروع میشن. باید خودمو آماده کنم. شاید تا تیر ماه نتونستم بنویسم!
مامان صفورا
22 اردیبهشت 93 9:02
یعنی چه کردیاااااااااااااا آفرین خانومه هنرمند واقعا کیف کردم فقط نگفتی مناسبت چی بوده!! رمز وبلاگم از این به بعد 123 هست رمز بارداری رو خصوصی میذارم
آبجی خانوم
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممم شما خودتون که آخر هنرمندایی صفورا جووووووون مام شاگرد شماییم مناسبت یلدا بود قربونت برم! بابت رمزم حسابی ممنونم!
مامان مائده
22 اردیبهشت 93 17:40
چه باشكوه.به به خيلي لذت بردم
آبجی خانوم
پاسخ
مرسی مائده که اومدی واقعا ممنونم ازت! خیلی خوشحال شدم... قابل تو رو نداشتن دوست جونم...
مامان سمانه
9 تیر 93 13:33
خیلیییییییییییییییی نازو خوشگل اند خدا برات نگهشون داره حنانه و محمد جونو با اجازتون لینکتون کردم که بهم سربزنی منتظرتما مامانییییییییییییییییییی
مامان سمانه
9 تیر 93 13:34
لمز به ما نمیدی راستی ما که همش به در بسته خولدیم
پریسا
11 تیر 93 16:17
کجایی عزیزم گفتی تیر ماه مییای پس کوشی
پریسا پ
28 تیر 93 2:34
سلام عزیزم نگرانتم کجایی پس یه خبری از خودت بده
آبجی خانوم
پاسخ
سلام پریسا جان... نماز روزه هات قبول باشه دوست عزیز... ممنون که به یاد من و خواهر و برادرمی... نگران نباش زودی میام و مینویسم... ...
پدر و مادر آروین کوچولو
21 مرداد 93 12:55
سلام عزیز دلم ممنون از اینکه پیشمون اومدی ببخش که دیر نظرتو دیدم و نتونستم کد آهنگو برات بفرستم خوشحالم که خودت پیداش کردی ایشاله در کنار خانواده گلت به هممممممممممه آرزو های قشنگت برسی بوووووووووووس بووووووووووووس
نسيم
21 آبان 93 16:25
سلام نميدونم چه جوري وبلاگ فرشته هاتون توي نتم اومد ولي براي همه شما ارزوي سلامتي دارم واميدوارم كه شب يلداي خوب وخوشي در پيش رو داشته باشين
آبجی خانوم
پاسخ
خیلی ممنون ازتون شاد باشید
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 12:34
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان لیلا
4 اردیبهشت 94 12:53
نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود فقط می دانم خوشبختی وسیعتر از آنست که در ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی و من برای تو خوشبختی ات را آرزومندم . . . عسلم بهترینها رو برات آرزو میکنم
ĸoѕαr
26 اردیبهشت 94 17:58
گوشه غار حرا هست مشغول نماز می شود درهای عرش سوی او آهسته باز غار را پر می کند ناگهان فرمان وحی با طراوت می شود قلبش از باران وحی باز می گردد به شهر بر لبش پیغام دوست می رود تا پُر کند شهر را از نام دوست عید مبعث برشما خاله گرامی وکودکتون مبارک.
آلیز
2 آبان 94 15:07
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر